fredag 22 juli 2011

En riktigt grå fredag!

Det är det verkligen idag, ute regnar det och är allmänt grått! Men just idag gör det mej inte så mycket. Varför? För att i förrgår kom en dunderförkylning som ett brev på posten. Det började att klia i halsen och jag nös som en tok. Trodde först att det berodde på att jag hade gosat med vårat ena marsvin. Jag tål dom ju tyvärr inte.. men kan bara inte låta bli att gosa med dom i alla fall! Men så var icke fallet, ju mer tiden gick desto sämre mådde jag. Detta var ju dagen då jag och A skulle ut och shoppa. Vi åkte iväg i alla fall och jag höll ut i ett antal timmar, men efteråt var jag helt slut! Vi hann med att besöka många affärer och en del shopping blev det åxå ( trots att jag egentligen inte behövde något.. ). Rea är ju aldrig fel enligt mej, så vi gjorde både två ett och annat fynd.




Tröjan med James Dean föll jag för med en gång, var bara tvungen att köpa den! <3
Några nya böcker blev det åxå. Ett perfekt tidsfördriv när man tänker ligga i soffan och tycka lite synd om sej själv. För det är just vad jag tänker göra här i eftermiddag.. liite synd om mej är det. Då är det ändå skönt att det inte är alltför varmt och fint väder ute.
Om jag fjäskar lite förA kanske jag får en cup cake av henne ;) Hon bakade här igår kväll och bjöd resten av familjen ~ smaskigt värre! Hon är duktig på att baka! <3



Hoppas att ni alla får en riktigt härlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar