måndag 8 augusti 2011


Ännu en helg har passerat i rasande takt. Om exakt 2 veckor börjar jag skolan igen. Det känns både spännande och lite nervöst. Det var ju ganska många år sen senast. Men jag känner mig både sugen och laddad nu, det ska bli roligt! Jag ska läsa matte, svenska, engelska och psykologi. Psykologin är det jag mest ser fram emot, det är intressant tycker jag.
Helgen som har passerat har varit lugn och fartfylld, regnig och solig, trevlig och rolig. ♥
I fredagskväll drog största tjejens fotbollsträning igång igen. Tittade lite på dom, åxå passade jag på att åka och handla lite. Till helgen spelar dom Färgelanda Cup, det ska bli skoj!
Lördagen startades med städning, ett nödvändigt ont enligt mej. På eftermiddagen kom min lillasyster hit. Vi fixade i ordning oss och sen begav vi oss till Bokenäsets Motorpark. Det var dags för Diggeloo ♥
Fö andra gången den veckan fick min kamera ligga i och jobba. Även då togs många fina kort.

♥ Underbare Magnus Carlsson ♥

♥ Superfina Jessica Andersson ♥

♥ Linda Bengtzing ♥

♥ Vackra Linda Prichard ♥

♥ Trevliga Thomas Di Leva ♥

♥ Lasse Holm, Hilda och Charlotte Perrelli ♥

Tidigare på dagen regnade det rejält, stora svarta moln över hela himlen.. Men när kvällen kom sprack det upp och solen kom fram ♥ Vi hade ett underbart väder - vilken tur! Och det var verkligen värt vartenda litet öre! Så bra, så bra! Jag hade ju mest sett fram emot att se Magnus Carlsson. Han har varit en stor favorit i många år nu. Han har en sån himla fin röst, och karln är ju bara så fin! Mr. Di Leva var den som sken ikapp med solen, så otroligt trevlig och vänlig.
En väldigt rolig kväll ♥ När vi kom hem hit igen grillade vi korv och satt och pratade till halv 2-tiden innan syrran for hemåt.

Jag bara måste avsluta detta inlägget med en text från fredagens sportbilaga. När jag läste upp den för sambon sa han att det var nästan som om jag hade skrivit den själv.
" Det finns mängder av stjärnor i Liverpool - men det finns bara en som alltid levererar. Trots värvningar för cirka en miljard det senaste halvåret är Kuyt den som sliter mest och kliver fram i rätt lägen. En av Europas största vinnarskallar och varje tränare skulle nog ta emot honom med en öppen famn. "

Så sant som det är sagt säger jag! ♥

Ha en fortsatt härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar