måndag 13 februari 2012


Härligt att Ulrik gick direkt till finalen i lördags ♥ Han är så otroligt duktig den grabben! Sjunger så fint och hade en mycket bra låt! ..men jag måste säga att jag blev smått besviken över att Di Leva inte tog sej till Andra chansen.
Sambon och C var nere i Göteborg i fredagskväll och tittade på genrepet. Jag kan säga att det var en
L Y C K L I G, och trött, tjej som kom hem framåt natten. Jag fick sms efter sms allt eftersom kvällen gick. Dom hade fått platser bredvid green-room.. "Jag sitter bara 5 meter ifrån Ulrik mamma". Så hon var riktigt, riktigt glad :)

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

I morgon är det ju Alla ♥ dag. Det är väl mysigt på sitt sätt att kärleken har sin egen dag. Men jag föredrar att visa min
K Ä R L E K till mina nära och kära varje dag, året om. ♥

"Walking with a friend in the dark, is better than walking alone in the light"
 
( Bilderna är lånade från nätet )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar