fredag 2 mars 2012

Ännu en underbar morgon!


Åhh.. vad jag gillar att vakna upp till solsken och fågelkvitter. Det är verkligen en underbar start på en ny dag - den perfekta starten! ♥ Det känns som det kommer att bli en BRA dag idag. Först måste jag ner till skolan och ha lite matte. Men efter det är vi ett gäng tjejer som läste svenska ihop förra terminen som ska träffas på Leias Café och fika ihop. Fika, prata och skratta! Mycket skratt lär det bli, det blir det alltid när vi är tillsammans. Fyra alldeles underbara tjejer, som jag är otroligt glad över att jag lärde känna ♥ Fyra tjejer som gjorde min första termin på Komvux till ett sant nöje!

Hoppas att ni åxå kommer att få en härlig dag i solskenet!

~ Varje dag börjar med nya möjligheter ~ 

1 kommentar:

  1. Åh, jag blir glad bara av att läsa ditt inlägg! Jag hoppas att ni fick en fantastiskt mysig dag tillsammans med mycket goda skratt? :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera