fredag 13 juli 2012

Efter regn kommer solsken ♥


Nu äntligen är jag tillbaks igen. Det har blivit en lååång bloggpaus! Det behövs en liten paus emellanåt.. Men nu är jag tillbaks igen - fit for fight!
För stunden strålar SOLEN här ♥ ♥ Underbart! Det gäller att passa på att NJUTA av den. Vädret har ju varit lite konstigt på sista tiden, ena stunden strålar solen och i nästa stund vräker regnet ner. Den svenska sommaren - jajamänsan! Det är bara att gilla läget.


Vi NJUTER för fullt av sommarlovet jag och barnen ♥ Men jag börjar längta lite smått till skolan börjar igen. Barnen tycker att jag är mer eller  mindre galen.. och det kanske jag är ;) Men jag har ju haft lov i snart 2 månader nu. Till hösten är det dags för fem nya ämnen; Matte C ( eller matte 3 som det numera heter ), Företagsekonomi, Historia 1, Biologi 1 och Svenska 3. Helt ofattbart att JAG ska läsa Matte C.. som egentligen inte alls är särskilt förtjust i matte. Från början hade jag tänkt att bara läsa Matte A.. det kändes plågsamt nog! Men eftersom jag till min STOOORA förvåning på något sätt lyckades få VG i Matte B, så är jag nyfiken på hur långt jag kan ta mig.


För exakt 1 vecka sen fick min söta systerdotter Jennifer en liten son ♥ ♥ En alldeles underbar och ljuvlig liten Cazper ♥ Jag och barnen var och hälsade på dom i måndags.. och jag föll pladask! Vilken liten goding! Tänk att ens egna barn har varit sååå små, det känns lite ofattbart! Så liten och söt ~ helt underbar ♥ ♥ Jag måste ju erkänna att det började suga i "jag vill åxå ha en bäbis"-tarmen!!

Nu är det dags att  gå ut och njuta lite av solen ♥
Hoppas att ni kan göra detsamma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar