torsdag 20 september 2012

 
Tack och lov för det säger jag! Vissa dagar skulle man bara stannat i sängen och dragit täcket över huvudet. Jag hade en sådan dag igår - jag var stressad, arg och ledsen, och allt gick bara emot mig hela dagen!
Så att vakna upp till en ny dag kändes riktigt B R A ♥ Att solen skiner för fullt och det är nästan varmt ute gör ju inte saken sämre. Underbart! ♥ Såna här höstdagar njuter jag verkligen av!!
 
I skolan är det verkligen full fart nu, ingen rast ingen ro. I morgon stundar ett stort religionsprov om hinduismen och buddhismen. Jag känner mig dock lugn över detta provet, jag känner att jag har ganska så bra koll på det. Idag blir det matte för hela slanten. Där känns det däremot som jag har absolut noll koll. Det går inte en dag utan att jag funderar över vad jag egentligen gör där. Jag behöver ju inte Matte C för att läsa vidare. Det är något som gör många fundersamma. "Varför gör du det då?". Av den enkla anledningen att jag vill se hur långt jag kommer. Jag har alltid tyckt illa om matte, och varit ( eller åtminstone så har jag trott det ) dålig på det. Så när jag lyckades att få VG i Matte B-kursen tändes ett litet hopp. Jag kanske inte var så dålig i alla fall. Just därför läser jag Matte C nu.. för att bevisa för mig själv att jag kan.
 
Nu har redan en hel vecka passerat sedan jag och brorsan var i Globen och kollade på
♥ N I C K E L B A C K ♥
Den kvällen kommer jag att leva läääänge på, det kan jag lova!! Det går inte att beskriva med ord hur bra dom var. Man måste helt enkelt ha varit på plats för att förstå det!
Vilken stämning!! När sista låten drog igång, "Burn it to the ground", tror jag att hela Globen rörde sig. Alldeles, alldeles UNDERBART!!! ♥ ♥
 
 
 
 
Ha en underbar dag - det tänker jag ha! :)
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Ja usch sådana där dagar är inte roliga! Men de behövs säkert de emellanåt också. Om inte annat för att vi ska uppskatta hur bra dagar vi har i övrigt.

    Hea dig som läser matematik fast du inte behöver bara för att visa att du kan. Sådant stärker både självförtroende och självkänsla. Så heja dig! :)

    Jag hoppas att det går bra med studierna? Jag kan tänka mig att ni har fullt upp just nu? Håller tummarna för dig.♥

    Vilken skön känsla att ha varit på en riktigt bra konsert. Det där lyckoruset som infinner sig. Härligt!

    Här började vi dagen med strålande solsken och en helt underbar höstdag till att nu ha blivit störtregn och mörkt. Det blev tänd brasa, varm choklad och kardemummabulle för att väga upp. ;)

    Ta hand om dig och de dina kära du och ha en riktigt fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kram på dig vännen! Jag hoppas att duoch familjen njuter av en fin helg tilsammans.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Stor decemberkram till dig och familjen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vill bara skicka er en stor varm julkram och önska er en riktigt god jul.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Kram på dig vännen och hoppas att allt är bra med dig och de dina? Njut av vackra vinterdagar och ta hand om dig.♥

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera