måndag 19 augusti 2013

 
Nu är sommarlovet slut. Idag är första skoldagen för tjejerna. Det var med blandade känslor de gick iväg till bussen i morse. Den minsta skuttade lätt, glad över att det äntligen var dags för skolan igen. Hon har gått och väntat och längtat! De andra två var inte fullt lika glada över det. Men samtidigt var alla tre överens om att det skulle bli kul att träffa alla kompisar igen.
 
Själv börjar jag inte förrän i morgon, så jag N J U T E R för fullt av min allra sista sommarlovsdag. Sen drar allvaret igång igen. Jag ska läsa 600 poäng under hösten, så jag vet vad jag har att göra några månader framöver. PLUGGA! Det ska bli kul att komma igång igen.
Detta är min sista termin på Komvux, efter det väntar nya utmaningar och äventyr.
 
 
Vilken sommar vi har haft!! Helt otroligt fin ♥ ♥ Vi har njutit av sol och varma vindar, regn och åska utan dess like, regnbågar och meteorregn. Allt i en salig blandning, och allt lika vackert! ♥ Tre kvällar i rad stod vi här utanför och njöt av att se meteorer fara härs och tvärs över himlen. Så häftigt! Jag tänker definitivt inte klaga på den här sommaren ~ jag kommer att minnas den med glädje! ♥ När sen de regniga och blåsiga höstkvällarna kommer, då ska jag och tjejerna börja pyssla med våra minnesalbum. Sitta och titta, klippa och klistra en massa foton, och bara minnas hur underbart vi hade det. ♥ Jag är ingen höstmänniska, men efter en sån här sommar känns det definitivt lättare.
 
 
I förra veckan tog vi en liten roadtrip längre ut mot kusten. Vi hann med Kungshamn, Smögen och Lysekil. Solen strålade för fullt, och vi hade en alldeles underbar dag! Det är så otroligt vackert där ♥
 

 




 
 
 


7 kommentarer:

  1. Ja, vilken sommar vi fick! Helt underbar! En sommar som kommer stanna kvar i minnet länge, länge. :)

    Jag hoppas att ni har haft en riktigt fin vecka med skolstart för alla er tjejer? Även här har vardagen rullat in igen med skolstart och nog har vi varit lite ringrostiga i att komma upp på morgonen och att komma i säng i tid på kvällen. Men vi lär vänja oss. ;)

    Ta hand om er och njut av fina sensommardagar och lycka till nu med höstens studier. Heja dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ps. Underbara bilder! Vilken sommarkänsla!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni njuter av en riktigt fin sensommarhelg!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Stor novemberkram till dig vännen. Jag hoppas att allt är bra med er? Saknar dig här men vet att ni har fullt upp med livet. Tänker på dig och skickar en stor varm höstkram.♥

    SvaraRadera
  5. Stora vårkramar till dig och familjen från ett vårlikt Skåne. Blåsigt men vårvarmt. Härligt!

    Ta hand om dig vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av sköna sommardagar. Om du vill så finns jag på denna nya adress. Något helt annorlunda men samtidigt samma. Ett nytt äventyr.

    Kram på dig

    SvaraRadera