måndag 18 juli 2011

Rolandz


I onsdags var det så äntligen dags för att bege sej bort till logen, det var dags för ROLANDZ.
Förfesten hade vi hemma hos min supergulliga vän Therese, och jag måste säga att det var en av dom roligaste kvällarna på länge! Som vi skrattade! Trevligt sällskap, bra musik och mycket gott att dricka.
Tack Therese :)
Och inte blev det sämre när Rolandz drog igång. Robert Gustavsson är underbar på alla sätt och vis. Den karln har fått många talanger - inte nog med att han är Sveriges klart roligaste person ( enligt mej ), han är riktigt bra på att sjunga åxå. Många härliga låtar att sjunga med i ~ Eda, Syster Jane, Halleluja mamma osv. På något konstigt vis tror man ju att man sjunger hur bra som helst med lite alkohol i kroppen ;) men jag insåg rätt snart att jag inte var den enda som trodde det. Om man säger som så, jag sjunger hellre än bra.
Kvällen var i alla fall toppenrolig, och jag hade med mej både en t-shirt med allas autografer på och ett foto på mej och Robert poserandes tillsammans hem. Han är BÄST!
Han dansade ju och höll på i ett.. inte det allra lättaste att försöka få ordentliga foton. Men några blev det i alla fall. Det var inte många sekunder han var still.





Dagens bästa: Nog för att Rolandz är jättebra på alla sätt och vis. Men dagens bästa blir ändå Chris Medina`s låt "What are words". Jag bara älskar den låten ~ så otroligt fin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar