fredag 29 juli 2011

Strålande fredag!


Det är just vad det är ~ solen strålar för fullt och det är riktigt hett även idag. LoVeLy! Idag ska jag och dom minsta tjejerna ta oss en tur in till festivalen igen. Känner jag dom rätt blir det nog ett par nya varv med radiobilarna. Sen lär det bli ett dopp i havet åxå idag. Om jag går i det återstår att se.. måste först känns hur varmt det är i vattnet. Jag = värsta badkrukan!
Även gårdagen bjöd på ett alldeles underbart väder. Vi slappade nästan hela dagen, bara tog det lugnt och hade det skönt! <3 Jag tillbringade en stund på altanen, sittandes i solen och läste lite ur Danielle Steel`s "Systrar". Boken verkar vara jättebra, precis som alla hennes böcker. Hon är en otroligt duktig författare.
Jag fick i alla fall bakat mina Center-kakor. Jag säger bara.. MUMS! Dom blev supergoda! <3 Har nog hittat mej en ny favoritkaka.





Väldigt lätta att göra och vääldigt goda att äta! Men nu får det räcka med bakande för ett tag tag. Marcus tror att nånting hände när jag fyllde 36, eftersom jag har blivit så mycket för att baka. Svägerskan gissade på att jag hade slagit i huvudet ;) Så som ni förstår hör det inte till vanligheterna att jag bakar.
I morgon bär det av till Falköping. Det blir en härlig dag på landet! Mitt smultronställe där jag kan ladda batterierna <3


Hoppas att ni får en underbar dag och en riktigt härlig helg!

Dagens bästa: Minsta dotterns tjut över att tandfen har varit på besök under natten :)

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Vilka härliga dagar ni njuter av och vad mysigt att det fina vädret har stannat kvar hos er. Extra roligt när ni har festival. :)

    Här har det mest varit regn de senaste dagarna men tydligen är fint väder på väg in i början av veckan så vi hoppas på det. :)

    Jag hoppas att du får en fin helg i Falköping och tankar mycket kärlek och mys tillsammans med dina kära och du, fortsätt du bka bara, det ser jättegott ut! :)

    Kram på dig fina vän

    SvaraRadera