tisdag 30 augusti 2011


Igår firade jag och min kära sambo 12år tillsammans. Tolv hela år.. tiden har gått fort! Inte sjutton känns det som att det är tolv år sen vi blev ett par. Men så ligger det till ♥ Jag älskar honom lika mycket nu som då ♥ Han är den jag vill dela resten av mitt liv tillsammans med, bli gammal med.
♥ He`s the love of my life ♥

Just nu skiner solen för fullt på oss här igen ~ underbart! Det är verkligen varierande väder! Ena stunden är det så himla fint, i nästa stund blir det jättemörkt och regnet vräker ner. Men just för stunden är det soligt. Passade på att sitta ute en stund förut när jag kom hem från skolan. En kopp kaffe och en bok i solen ~ det är inte dumt det. Jag har just börjat att läsa "Vad mina döttrar bör veta" av Elizabeth Noble. Har varit nyfiken på den ett tag nu, och när jag - av en slump - hittade den på Tradera, slog jag till. Jag har inte kommit så långt ännu, men den verkar var bra.
Är hemma ett par timmar nu, sen är det dags att åka tillbaks till skolan. Tisdagkväll betyder tre timmar engelska. Idag ska vi få tillbaks "testet" vi gjorde i förra veckan. 80 olika frågor, som ska visa ungefär hur man ligger till så att säga. Ska bli intressant att se hur mycket man minns. 






I helgen var jag ute och shoppade lite, som jag skrev i mitt förra inlägg. Tog en sväng till Rotan och hittade där denna tunikan som jag inte kunde motstå. Tycker att den är så fin! ♥ Gillar när det är spetsdetaljer på kläder. Även ett rosa linne inköptes. Hittade flera tunikor där som var jättefina.. så kanske blir det en tur dit snart igen. När jag ändå åkte förbi Torp stannade jag till där åxå. Och en och annan sak fick följa med hem.



Lite nytt smink från HM, och deras parfym SWEET ROSE. Den må vara billig, men jag tycker att den luktar så himla gott ♥
Innan jag for hem stannade jag till på Deval. Och där hittade jag ett halsband som jag genast föll för.


Det är såå fint!! ♥ Bilden blev aningen missvisande, dom genomskinliga pärlorna är rosa. På bilden ser dom mer orangefärgade ut, men så är icke fallet.
Det är så sant som det är sagt! ♥

Ha en fortsatt härlig dag i solskenet!

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott till era 12 fantastiska år tillsammans! Tänk att det är hela 12 år nu! Jag minns ju när ni blev ett par. Tänk vad tiden går fort (säger hon som själv firade 24 år med maken under sommaren). Jag hoppas att ni fick ett riktigt härligt jubileum och firade ordentligt. :)

    Jag hoppas att du har haft en riktigt spännande vecka i skolan vännen? Det kommer att gå hur bra som helst för dig. Det är en omställning att vara tillbaka i skolbänken igen efter så många år men en spännande och lärorik omställning. Det ärinspirerande känsla att lära sig nya saker varje dag, lära känna nya människor och känna att man är på väg framåt. Mot sitt mål. Så heja dig och lycka till! :)

    Tack fina du för dina ständiga uppmuntrande och värmande ord hos mig. Inte bara på min blogg utan genom åren överhuvudtaget Sanna. Du är en fatastisk vän med ett stort hjärta! Tack för alla hejarop! Jag ler med hela ansiktet! :)

    Ha nu en strålande fin helg tillsammans med din familj och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera