torsdag 8 december 2011

Chris Medina ♥



Det blir bara ett litet snabbt, kort inlägg idag. Ska alldeles strax ge mig iväg till skolan, det är dags för matte igen. Idag är det verkligen kallt! För att inte tala om halt, så det blir till att ta det väldigt lugnt på vägarna idag. Har tillbringat hela morgonen åt min psykologi-uppsats. Jag har valt att skriva om ungdomar som skär sig. Ett väldigt intressant ämne, även om det är otroligt jobbigt att läsa om.
Igår bar det i alla fall av ut till Torp. Väl där upptäckte jag snart att vi var inte dom enda som hade kommit på samma idè.. herregud så mycket folk det var överallt. Det var långa, och då menar jag låånga, köer i precis varenda affär. Varmt som tusan blev det. Och jag tappade helt lusten till att leta julklappar. Det får jag roa mig med en annan dag istället.
Anledningen till att jag åkte dit överhuvudtaget igår var ju mannen på fotona här ovan.
~ ~ CHRIS MEDINA ~ ~
Han sjöng tre låtar från sin platta, som jag för övrigt rekommenderar alla att köpa för den är verkligen suveränt bra! ♥ Han avslutade med den underbara "What are words" ♥ Vilken stämning det var!
Kön med alla som ville köpa plattan och få den signerad växte sig väldigt snabbt lång, så det hoppade vi över. Jag orkade bara inte ställa mig i den, och dessutom har jag ju redan cd:n.
Han är en otroligt bra sångare!

Ha en riktigt härlig dag i kylan!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Vad roligt att kika in hos dig och läsa om vad som händer hos er just nu. Tänk, nu har du snart avverkat en hel termin. Härligt! Jag vet ju av egen erfarenhet att det är en helt annan sak att studera som vuxen. Då man ve vad man vill och har ett helt bagage med erfarenhet med sig på vägen. Så heja dig! Jag är så stolt över dig! :)

    Jag hoppas att allt är bra med dig och familjen och att ni njuter av alla julförberedeser så här veckan innan jul?

    Här hemma ligger vi rejält back på grund av sjukdom. Någon form av förkylning/influensa har knockat oss och jag har legat nerbäddad i en hel vecka nu. Inte alls vad jag hade tänkt mig så här en vecka innan jul men det är ju inget att göra något åt. Förhoppningsvis lär ja hinna med det mesta under veckan som kommer och oavett vilket blir det ju jul iallafall. :)

    Ha nu en riktigt, riktigt fin jul vännen och sköt om dig!

    Stor Kram
    Lotta

    SvaraRadera