fredag 27 januari 2012

Övre raden; Önne ♥ Bambam ♥ Nico ♥ Sir Canny
Undre raden; Sandic ♥ Silas ♥ Lizzi

I morgon är det dags att åka till Färgelanda Ridklubb igen ♥ Jag tror jag längtar lika mycket som dottern gör. Jag trivs verkligen BRA där ♥ Jag som inte ens gillade hästar förut.. Jag har ändrat mej kan jag säga! Vilka underbara, kloka djur! Jag MÅR BRA av att vara i stallet.. att gå där och småprata med hästarna. Min favorit är ju Önne, en helt underbar nordsvensk. Han är så fin, så stor och mäktig och så klok. Och tilläggas bör att även personalen där är underbar!
Dagens ros går absolut till Färgelanda Ridklubb!

1 kommentar:

  1. Så fina de är och vad roligt att du gillar att vara i stallet lika mycket som dottern. Och visst är det härligt att vi alla kan ändra uppfattning om saker och ting. Jag hoppas att ni fick en rikigt härlig dag tillsammans med hästarna.

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera