måndag 23 januari 2012


Så kom då vintern till slut. Jag kan inte påstå att jag är särskilt förtjust i det. Tycker att den kunde kommit i julas, nu kan det lika gärna kvitta känns det som. Snön gör i alla fall att baksidan av vårt hus vaknar till liv. Jag har haft fint besök av flera djur idag. Tur att jag inhandlade mat till dom igår. Som mest var det sju råddjur här förut. Dom äter upp maten ungefär lika snabbt som jag lägger ut den. Men någonting måste ju dom små liven ha att knapra på.

Annars så längtar jag som en tok efter våren och värmen nu!! Även om det inte har varit mycket till vinter i år, så skulle det ändå vara härligt med vår nu. Jag antar att jag får försöka stå ut ett tag till, det är ju trots allt bara januari än. Var ute på Torp i förra veckan, och såg att Gina tricot hade fått in en massa snygga vårkläder ♥
Vad sägs om dessa jeans? Är dom inte snygga? Såna härliga färger!


Jag vill GÄRNA ha ett par rosa och ett par lila ♥ Dom kommer att få följa med mej hem nästa gång jag åker dit. Det fanns så mycket snyggt. Det är ju alltid kul att förnya garderoben litegrann.



Ytterligare tre plagg som jag tänker inhandla. Största dottern har åxå kollat ut en del som hon vill ha.

Jag önskar er alla en riktigt HÄRLIG dag!
♥ kRaM ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar