lördag 4 februari 2012

* En kylig lördag *


Snacka om att det är K A L L T! Just i denna stund visar termometern -24 grader. Jag är verkligen glad och tacksam över att jag kan vara inomhus! Men jag har läst att det ska bli varmare snart igen, och det är åtminstone jag glad över. För tillfället funderar jag mest på att gå i ide. Men visst är det vackert ute nu ♥ och jag älskar det där ljudet, det knastrande ljudet, när man går ute i kylan ♥ Förmiddagen tillbringade vi som vanligt uppe i stallet. Idag blev det ingen ridning p.g.a. kylan, utan lite teori istället. C var lite besviken först, men efteråt var hon nöjd i alla fall. När vi kom hem tog jag och C oss en promenad i kylan. Som jag frös om öronen ( I know! Jag får skylla mej själv eftersom jag vägrar mössa ). Det var i alla fall en härlig promenad i solskenet.



Nu ikväll blev det M Y S i soffan. Filtar, ostbågar och sockerdricka, och såklart deltäving 1 av Melodifestivalen på tv:n. Jag är nöjd med att Dead by April gick direkt till Globen ♥ En bra låt! Även om jag personligen tycker att han med "den gapiga rösten" förstör mer än vad han tillför. Sean Banan ..ja, vad säger man.. Han är ju som han är den mannen ;) Men säga vad man vill, låten fastnade genast i mitt huvud.. och inte bara i mitt, likadant med barnen. Så nu trallar vi på den allihop.


Nu tänker jag bädda ner mej i soffan, och kika på ett avsnitt av "Persons of Interest".
Ha en fortsatt härlig helg ♥

Don't dream your life, live your dream


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar