fredag 17 februari 2012

Sol, sol, sol.. och kläder ♥

Idag skiner solen här så det står härliga till ♥ Lite skillnad från igår kan man säga.. då snön vräkte ner. När solen tittar fram då kommer även vårkänslorna, åtminstone hos mej. Lovely ♥



..och när våren är på väg så vill i alla fall jag ha in lite nytt i garderoben. Har suttit och kikat runt på lite olika hemsidor, det finns så mycket SNYGGT nu tycker jag.
Här är en del som jag vill ska flytta in hemma hos mej ♥



Som sagt, det finns så himla mycket snyggt.. och nu längtar jag ännu mera till våren!
Den vita toppen, på första bilden, ska definitivt klickas hem. Tyvärr är den slutsåld just nu, men jag hoppas verkligen att den kommer in snart igen. Tycker att den är så otroligt snygg ♥


Jag önskar er alla en riktigt härlig dag i solskenet!

"Yes, I've made mistakes. Life didn't come with instructions."

( Bilderna är lånade från nätet. Bonprix, HM, Lindex, Cellbes )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar