måndag 27 februari 2012

..vart tog våren vägen??

Det är just vad jag sitter och funderar på nu, vart det underbara vårvädret tog vägen?! Helgen har verkligen varit alldeles      
L J U V L I G
 Sol och värme ~ så skönt, så skönt! Jag njöt verkligen av varenda liten sekund.
Och idag vaknar vi upp till -8 grader.. och ute både snöar och regnar det just nu. Det är allt annat än vårväder kan man säga. Jag hoppas att den kommer tillbaka SNART!

Lördagen tillbringade vi, som vanligt, uppe på ridklubben ♥ C hade stalltjänst, vilket betydde ännu lite extra tid där. Inget som hon var ledsen över precis, och inte jag heller för den delen. Vi trivs som fisken i vattnet där ♥ Denna gången fick även jag känna på hur det känns att få en hästhov på foten. Önne är väldigt tung har jag konstaterat nu.
Lite bilder från lördagen

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *








Det var så vackert där vid sjön ♥ Synd att vi inte hade fika med oss, men det får bli nästa gång.
Gårdagen tillbringade jag mestadels utomhus. Passade på att städa bilen ( ett nödvändigt ont! ) och satt i solskenet och läste. Har påbörjat Patrik Sjöbergs "Det du inte såg". Inhandlade den på bokrean. Även om jag inte är något direkt fan av Patrik, så är boken faktiskt väldigt bra måste jag säga. Det blev även en del andra böcker inhandlade. Lika bra att passa på!



Marian Keyes är en av mina favoriter, och likaså Danielle Steel.
Barnen passade åxå på att köpa sej lite böcker, och jag handlade några "i smyg" till C. Hon fyller ju år om ett par veckor.

Ha en fortsatt härlig dag.. i snön!

~ Man har inte misslyckats, förrän man har slutat försöka ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar