söndag 11 mars 2012

Nu är våren tillbaka här hos oss igen - härligt som bara den! ♥
Solen skiner för fullt, och fåglarna sjunger ikapp. Så mycket bättre kan det knappast bli.

Och nu är även årets Melodifestival över åxå. Visst är Loreen's låt väldigt bra. MEN.. hon var inte min favorit. Den listan toppade musikgeniet Ulrik Munther. En sån begåvad grabb!



Det var flera av låtarna som var BRA detta året. Jag har t.o.m. börjat att gilla Torsten Flinck's låt.. den är faktiskt bra! Men Björn Ranelid.. nä, där går min gräns. Låten i sig och tjejen är helt okej, men han förstör den ju tyvärr.


Grattis till Loreen i alla fall. Det är säkert en låt som kan gå hem i Baku.

Nu tänker jag gå ut och sätta mej här i solväggen, och bara NJUTA! Kaffekoppen och en bok får göra mej sällskap. Vet inte riktigt vilken bok jag tänker sätta klorna i nu. Jag har läst ut Patrik Sjöberg biografi och den var väldigt bra måste jag säga. Ett litet boktips till er!

Ha en fortsatt skön söndag och passa på att njut av det underbara vädret!

( Bilderna är lånade från nätet. )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar