måndag 12 mars 2012


Solen strålar, fåglarna kvittrar, fjärilarna dansar omkring.. What a wonderful day! ♥
Att jag är ledig just för stunden är ju inte heller fel. Har suttit ute i solen och läst en stund. Så otroligt skönt ♥ Tänkte slänga iväg ett inlägg innan det är dags att fixa med maten. Ska ner till skolan om en stund och ha Rättskunskap.

~ *~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

I förra veckan var jag en sväng i Ullared igen.. och det var lika trevligt som vanligt. Oj så mycket fint det fanns där nu. Alla dessa underbara färger ♥ En del kläder fick följa med mej hem..


( baksidan på den lila toppen.. )

Linnen i härliga vårfärger ♥



Två snygga scarfar ♥

Det blir snart en sväng dit igen, med Sara.
Lördagen tillbringade vi som vanligt uppe i stallet. Denna gången provred jag Dallas.  Det var liiite skillnad att rida honom mot att rida Önne kan jag säga. Väldigt mycket lättare!


På lördag ska lilltjejen börja att rida i C's grupp åxå. Jag har försökt att förhala det så länge det har gått ;) men nu gick det inte längre.


Ha en fortsatt underbar dag i solskenet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar