tisdag 20 mars 2012


Tänk att det redan är slutet på mars nu.. jag hänger inte med i svängarna! Lite härligt vårväder snart vore inte alls fel. Igår var det halvvägs storm här. Fy sjutton vad det blåste, iskallt var det!! Idag blåser det inte, men det är väldigt grått och tråkigt tyvärr. Nu längtar jag efter sol och värme igen! ♥ Tar en liten paus från mina matteböcker nu. Har slängt i hårfärg och i väntan på att det är dags att skölja ur det tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg. Det blir lite längre mellan inläggen just nu, det beror på att det är mycket i skolan just för stunden. I eftermiddag stundar ett matteprov, och det är jag väldigt nervös för! Jag och matte går liksom bara inte ihop! Men jag kan inte göra mer än mitt bästa, vi får hoppas på att det är tillräckligt! Proven hopar sej nu, så resten av veckan lär det bli pluggande för hela slanten.






Igår fyllde mellantjejen 11år, så då var det kalas här i huset. Jag kan inte fatta att hon redan är elva år. Jag tycker inte att det är länge sedan hon föddes ju! Men vad jag än tycker så fyllde hon elva, och blev såklart firad av oss. Hon blev väckt med skönsång ( hmm... ) och frukost på sängen. Även om hon inte fick det som stod överst på önskelistan, vilket såklart var en egen häst, så var hon nöjd med dagen. Hon fick i alla fall pengar till att vara med på ridklubbens läger till sommaren.
Grattis igen älskade unge ♥ ♥

I morgon har jag lovat C att ta en paus från pluggande, och åka med henne upp till ridklubben. Då kommer tidningen Ridsport dit, för att göra ett reportage om "Månadens ridskola". Inte tackar väl jag nej till att åka upp och gosa med hästarna ♥

Ha nu en riktigt härlig dag allihop1

~ I may not be perfect but at least I'm not fake ~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar