onsdag 18 juli 2012


Igår hade jag, C och J en UNDERBAR dag på Mollön tillsammans med min söta vän Sara och hennes son. Solen sken och det var varmt och skönt. Vi grillade och fikade, och barnen fiskade krabbor för glatta livet. Dom fick hur många som helst. Inte visste jag att mina tjejer var sådana krabbfiskare. En och annan liten räka slank med också.
Det var verkligen en jätteskön dag! Vi passade på att tanka oss fulla av energi av solens strålar.
Det passar ju bra eftersom jag tänker roa mig med att storstäda idag.

Ha en härlig dag!



1 kommentar:

  1. Låter som en helt ljuvlig dag ni hade tillsammans. En av dem där att spara i hjärtat länge, länge. Och vilken bamsing till krabba. :)

    Hoppas att det har gått bra med storstädningen idag? Själv har jag bakat idag. Kardemummabullar och vaniljbullar och nu slappar jag och tjejerna framför en film. En riktigt lat och hälig dag. ;)

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    Ps. Gillar din nya header. Känns väldigt mycket Sanna. :)

    SvaraRadera