tisdag 4 september 2012

Tiden bara springer iväg!!

 
Jag har skrivit detta flera gånger - tiden går verkligen snabbt!! Nu är vi redan inne på tredje veckan av denna terminen, och jag fattar knappt inte hur det har gått till. Det är ett rasande tempo, och det har det varit sen första stund. Nu är man på't igen!
Denna terminen läser jag Matte C, Svenska C, Historia A, Religion A, Biologi A och Företagsekonomi A. ( Kursplanen är ju omgjord så numera heter ju alla kurser 1, 2, 3.. men jag kör vidare på A, B och C jag. ) Så jag har att göra. Än så länge funkar det jättebra. Återstår att se hur det går om några veckor, vecka 38, då jag har fyra prov på raken. Men jag tycker att det är jättekul ~ trivs som fisken i vattnet!
 
Sitter jag inte hemma och gör läxor, så är jag antingen i stallet eller på fotbollsplanen. Det är nått på gång hela tiden, och det tar ett tag innan man kommer in i alla rutiner igen. Just nu känns det mest som jag springer runt som en yr höna! Men det bllir bättre, det vet jag.
 
Förra helgen var vi uppe på Baldernäs och tittade på SM i Fälttävlan. Och jag måste säga; jag blev helt och hållet K Ä R i det stället från första stund!! ♥ Så underbart fint! Vilket hus, vilket stall, vilken trädgård och vilka omgivningar! Som sagt, kärlek från första stund ♥
 
 
Inredningen kanske inte var den allra snyggaste, enligt mej, förutom kakelugnen. Den var så himla fin! Men tänk vad man skulle kunna göra med det om man ägde det.
 
 
 
Jag skulle då inte tacka nej till det stället, det kan jag lova!!
Något annat som verkligen imponerade mej var alla superduktiga ryttare. Att dom bara vågar hoppa över dessa gigantiska ( i alla fall enligt mej ) hinder. I'm impressed! Det var verkligen en jätterolig dag. Solen strålade, vi smaskade i oss jättegoda hamburgare och hejade på allt vad vi kunde, så det kunde inte ha varit så mycket bättre.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar