tisdag 29 januari 2013

Längtan

 
Nu när vädret är som det är, d.v.s. ena stunden regn och andra stunden snö, så kan jag inte låta bli att drömma och längta mig bort. Åhh.. vad jag längtar till
 

Det är lääänge sen jag var där ( 1995 och 1996 ), men jag längtar verkligen tillbaks. Även om jag inte är särskilt berest, så är det mitt PARADIS ♥ ♥ Så underbart ljuvligt!
En dag hoppas jag att jag och resten av familjen kan åka dit. Att få uppleva det tillsammans vore inte alls dumt!
I väntan på det får jag vara nöjd med lite bilder från paradiset.
 
 
 
 
 
 



1 kommentar:

  1. Underbara bilder! :) Och jag förstår att du längtar tillbaka och håller tummarna för att ni en dag kan resa dit tillsammans allihop. När vädret är så grått och trist är det rätt skönt att drömma sig bort och längta lite. Själv längtar jag som alltid tillbaka till Gotland. Mitt lilla paradis. :)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera