onsdag 30 mars 2011

Dagens...


Fundering: Varför är det egentligen så svårt att komma iväg till gymmet när det är så lätt att tänka tanken? Det undrar jag.. kan det vara så att jag har för många undanflykter?!

Söta: Utan att tveka säger jag våra marsvin. Dessa underbara små djur som betyder så otroligt mycket för mig, min små älskade bebisar.

Sköna: Solens underbara strålar.. vad annars?!
Måste: Fixa ett nytt bilbälte till min bil. Det är så pass skavt nu, tyvärr.
Borde: Sluta röka!! Den tanken finns i mitt huvud OFTA! Att det ska vara så svårt!

Goda: Bobs jordgubb/smultron/kiwi-saft ~ så gott!
Jag vill: Precis just nu vill jag spela fotbollsgolf, det är så kul.
Låt: "If you don`t know me by now" - Simply Red. En riktigt gammal goding!
Värsta: Att dom små björnungarna fick avlivas! Så grymt!
Bästa: Att jag har fått erbjudande om att hoppa in som vikarie på ett fritids nere i stan. Det ska bli jättekul!

Ha en toppenbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar