fredag 18 mars 2011

Fredagsmys!


Så var det fredag igen - det är inte klokt vad veckorna går fort! Fredagar betyder tacos med en massa tillbehör, Let´s Dance på tv:n och en massa mys i soffan. Hoppas att inte Frank åker ut idag!!
Men innan det är dags att ta plats i soffan ska jag ta med mig största dottern ut i lite affärer, vi ska fixa det sista inför mellantjejens födelsedag i morgon. Ska se om jag kan hitta några små paket till, och ingredienser till tårtan jag har fått order om att baka ska inhandlas. Hon väntar och hon längtar! Hoppas att hon kommer att bli nöjd, trots att hon inte får det som står överst på listan. Det är nämligen en häst, och det blir lite svårt att ge henne en sådan. Hon vill inte riktigt inse att vi inte kan ha en häst, vart skulle vi göra av den? Hon har kommit med många ideér, men ingen av dom är ju tyvärr genomförbar. Dessutom så tål varken jag eller sambon hästar, och det gör ju inte saken lättare. Jag har dock lovat henne att vi ska göra ett besök på ett av stadens ridhus.. så får vi se.



Har plockat fram lite foton från förra året. Tycker att det är väldigt kul att fotografera, gör det ofta och mycket! Regnbågar är ett favoritmotiv, så underbart vackra!!
Idag snöar det här igen, och jag suckar högt!! Små vita flingor vräker ner. Men om jag hörde rätt så skulle det bli riktigt fint och soligt i morgon. Det får vi verkligen hoppas! Klart att solen måste skina när en av mina solstrålar fyller år, inget snack om den saken!



Dagens bästa: Fåglarnas härliga kvitter. trots att det snöar.
Ha en riktigt härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar